anaattarian anaattarian .

anaattarian

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت بیضی

همواره طراحان مد و لباس تاکید می‌کنند که استفاده از اکسسوری‌ها می‌تواند به طور کلی استایل فرد را تغییر دهد و ظاهر معمولی فرد را به ظاهری شیک و جذاب تبدیل نماید. عینک یکی از اکسسوری‌های مهمی است که می‌تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند اما برای خرید و استفاده از عینک نیز باید نکات بسیار مهمی را رعایت نمایید، در غیر این صورت، این اکسسوری تأثیری در زیبایی و جذابیت استایل شما نخواهد داشت.

مهم‌ترین نکته در مورد خرید و استفاده از عینک، تناسب آن با فرم صورت فرد است. اگر فرم صورت بیضی‌شکل دارید و دوست دارید تا با استفاده از عینک جذابیت استایل خود را بیشتر کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید زیرا در این مقاله قصد داریم تا موضوع “راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت بیضی” را مورد بررسی قرار دهیم.

فرم صورت بیضی چه مشخصاتی دارد؟
به طور کلی، به صورت‌هایی که طول آنها بیشتر از عرضشان است، فرم صورت بیضی می‌گوییم. فرم صورت بیضی، یکی از حالت‌های ایده‌آل صورت است که در آن اعضای چهره نسبتی متعادل دارند.

 

زنانی که دارای فرم صورت بیضی هستند، دارای پیشانی بلند هستند که عرض پیشانی‌شان کم‌تر از چانه‌شان است. چانه‌های زنان دارای فرم صورت بیضی، نسبت به سایر زنان کوچک‌تر و باریک‌تر است.

مردان دارای فرم صورت بیضی، دارای همان ویژگی‌ها هستند و تنها تفاوتشان با فرم صورت زنانه بیضی این است که فک آنها زاویه‌دارتر و تیزتر است.

اگر شما دارای چنین ویژگی‌هایی در چهره خود هستید، می‌توان گفت که فرم چهره شما بیضی است و در این مطلب ما بر آن شدیم تا عینک مناسب این نوع صورت را به شما معرفی نماییم. شما می‌توانید با استفاده از این راهنما برای خرید عینک آفتابی اقدام کنید و عینک مناسب چهره خود را خریداری نمایید.

انواع عینک برای فرم صورت بیضی
در این بخش به بررسی خرید انواع عینک برای افراد دارای فرم صورت بیضی می‌پردازیم.

عینک طبی مناسب برای فرم صورت بیضی
باتوجه‌به اینکه عینک طبی بیشتر از عینک آفتابی مورداستفاده قرار می‌گیرد، شما باید در انتخاب آن نهایت دقت را بکار بگیرید.

همان‌طور که اشاره کردیم، فرم صورت بیضی بسیار متعادل است و عینک انتخابی شما نیز نباید این تعادل را مختل کند و صورت شما را گردتر یا کشیده‌تر نشان دهد. معمولاً بینی افراد دارای فرم صورت بیضی از حالت نرمال بزرگ‌تر است و شما در خرید عینک می‌بایست به دنبال عینک مناسب برای بینی بزرگ باشید.

افرادی با این ویژگی‌ها نباید از عینک‌های دارای فریم بزرگ بیضی‌شکل یا دایره شکل استفاده کنند و یا قاب‌های شلوغ و سنگینی را برای خود انتخاب کند. انتخاب عینک‌های دارای قاب مستطیل‌شکل می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد دارای فرم صورت بیضی باشد.

عینک آفتابی مناسب برای فرم صورت بیضی
در این بخش به بررسی چند مدل عینک آفتابی مناسب برای فرم صورت بیضی می‌پردازیم و شما عزیزان می‌توانید بر حسب سلیقۀ خود اقدام به انتخاب  گزینه مدنظر نمایید. برای خرید عینک مناسب برای صورت بیضی می‌توانید به بخش‌های مختلف فروشگاه  اینترنتی شادمهر سر بزنید و محصولات موجود در این وب‌سایت را مورد بررسی قرار دهید.

عینک‌هایی با فریم خلبانی
عینک‌های دارای فریم خلبانی هم برای آقایان و هم برای خانم‌هایی که دارای فرم صورت بیضی هستند، مناسب است. در خلال متن اشاره کردیم که صورت‌های فرم بیضی ایرادی ندارند و ایده‌آل به‌حساب می‌آیند و کار سختی برای خرید عینک مناسب نخواهیم داشت. این نوع فریم عینک نیز برای شما بسیار مناسب است و می‌توانید با خرید این نوع عینک، زیبایی استایل خود را به نهایت ممکن برسانید.

عینک‌های فریم خلبانی بسیار محبوب هستند و یکی از برندهایی که چندین مدل عینک خلبانی را تولید می‌کنند، برند مشهور “ریبن” است. اگر شما از طرفداران برند ریبن هستید و چهره‌ای با فرم بیضی دارید، می‌توانید از میان عینک‌های خلبانی ریبن، یک مدل را خریداری نمایید و استایل خود را تکمیل کنید.

عینک‌هایی با فریم مستطیلی
افرادی که دارای فرم صورت بیضی هستند، می‌توانند با انتخاب عینک با فریم مستطیلی باعث کشیدگی فرم چشم به‌صورت افقی شوند و نمای چهره خود را به نحو احسن تکمیل نمایند. عینک‌های فریم مستطیلی با ضخامت کم چندان مناسب شما نیستند و تعادل چهره شما را به هم می‌ریزند پس می‌توان عینک‌های مستطیلی با ضخامت بالا را انتخابی بهتر دانست.

 

عینک‌هایی با فریم گربه‌ای
این مدل فریم‌ها با اینکه کمی قدیمی هستند اما همچنان طرفداران خود را از دست نداده‌اند و در دنیای فشن امروز همچنان موردتوجه افراد قرار دارند. عینک‌های دارای فریم گربه‌ای باعث می‌شوند تا حالت چشم‌ها به سمت بالا لیفت شود و با تمرکز نمای صورت بر روی گونه، زیبایی چهره را دوچندان می‌کنند. این موضوع باعث تداوم تعادل در چهره و زیبایی هر چه بیشتر آن می‌شود پس می‌توان عینک‌های دارای فریم گربه‌ای را برای افرادی که فرم صورتشان بیضی است، ایده‌آل توصیف کرد.

عینک‌هایی با فریم نصفه
فریم‌های نصفه از جمله عینک‌های زیبا و جذاب بازار هستند که در سالیان اخیر بسیار موردتوجه بوده‌اند. شکل هندسی این عینک‌های بسیار خاص است و نیمه پایینی آنها فاقد قاب است. این مدل فریم عینک برای افرادی که دارای فرم صورت بیضی هستند، بسیار مناسب است و می‌تواند در کنار استایل‌های روزمره و رسمی قرار گیرد و استایل فرد را جذاب‌تر کند.

اگر از علاقه‌مندان “مد و فشن” هستید و خود را فردی به‌اصطلاح “مارک باز” می‌دانید، باید اشاره کنیم که تولید عینک‌هایی با فریم نصفه، موردتوجه برند کریستین دیور قرار دارد و این برند عینک‌های جذاب و شیکی را در این سبک تولید می‌کند که شما عزیزان می‌توانید با بررسی مدل‌های مختلف عینک فریم نصفه این برند، خرید خود را انجام دهید.

جمع‌بندی
باتوجه‌به ویژگی‌هایی که در مورد فرم صورت بیضی بیان کردیم، دریافتیم که افرادی که چنین خصوصیاتی در چهره خود دارند، مشکل چندانی در خرید عینک ندارند و اکثر مدل‌ها بر روی صورت آنها می‌نشیند. باتوجه‌به این موضوع مدل‌های فریم نصفه، فریم خلبانی، فریم مستطیلی شکل و فریم گربه‌ای را برای عینک آفتابی به شما عزیزان پیشنهاد دادیم.

در حالت کلی بهترین انتخاب که با تمامی استایل‌های شما، چه رسمی چه دوستانه، ست شود، فریم مستطیلی شکل است. شما می‌توانید با خرید یک عینک مستطیلی شکل با ضخامت بالا، خود را از خرید چند عینک آفتابی یا طبی بی‌نیاز کنید و آن عینک را با تمامی استایل‌های خود ست کنید.

در پایان امید است که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید پاسخ سوال‌های خود در مورد عینک مناسب فرم صورت بیضی را دریافت نمایید.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۳۸ توسط:ana موضوع: نظرات (0)