anaattarian anaattarian .

anaattarian

آشنایی با مسافرخانه های مشهد

اگر شما هم علاقه‌مند هستید به مشهد سفر کنید و به زیارت و سیاحت در این شهر بپردازید، پیدا کردن محلی برای اقامت از مهم‌ترین تصمیمات شما خواهد بود. به دلیل بالا بودن هزینه هتل‌ها در مشهد اگر شما هم مایل به استفاده از مهمان‌سراها و مسافرخانه‌ها با قیمت مناسب‌تری هستید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین مسافرخانه‌های مشهد را به شما معرفی کنیم.

 

 

هتل آپارتمان تفتان

در صورتی که اولین هدف شما از سفر به مشهد زیارت امام رضا (ع) باشد، انتخاب محل اقامتی در نزدیکی حرم یک مزیت محسوب می‌شود. هتل آپارتمان تفتان واقع در خیابان امام رضا 1 است که فاصله بسیار کمی با حرم دارد. از این مهمان پذیر تا حرم تنها 10 دقیقه پیاده‌روی لازم است به همین دلیل هم شما می‌توانید به راحتی خود را هر زمان که بخواهید به حرم مطهر برسانید. همچنین اگر بخواهید به مراکز خرید دسترسی داشته باشید هم مکانیت این مهمانسرا بسیار مناسب شما خواهد بود. یخچال، گاز، تلویزیون و… از مزایای این هتل آپارتمان است.

 

آدرس: میدان بیت المقدس – کوچه نخود بریزها – پلاک 129

 

شماره تماس: 32223647

 

هتل آپارتمان هدایت

هتل آپارتمان 1 ستاره هدایت در 6 طبقه و نزدیک به حرم ساخته شده است. این هتل آپارتمان دارای پارکینگ اختصاصی است تا در صورتی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اید نگران جای پارک خودروی خود نباشید. اما فاصله کم این مهمانسرا تا هتل به شما این امکان را می‌دهد تا در صورتی که با تور مشهد از تهران به این شهر سفر کرده‌اید و ماشین همراه ندارید، بدون نیاز به خودرو و تحمل ترافیک همیشگی اطراف حرم به زیارت بپردازید. از جمله امکانات هتل آپارتمان هدایت می‌توان به یخچال، گاز، تلویزیون، بخاری و… اشاره کرد.

 

آدرس: مشهد – خیابان آخوند خراسانی – آخوند خراسانی 28

 

شماره تماس: 09023334468

 

هتل آپارتمان هورام

این مجموعه در سال 1391 افتتاح شده و در حال حاضر ارائه دهنده خدمات به زائران امام رضا (ع) است. برای رسیدن به حرم کافی است 5 دقیقه مسافت را با خودرو طی کنید و به راحتی به زیارت بپردازید. این هتل علاوه بر فاصله کم با حرم مطهر، مسافت کمی هم با بازارهای معروف در منطقه حرم دارد که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آن‌ها مراجعه کنید.

 

 

آدرس: خیابان امام رضا – چهار راه دانش

 

شماره تماس: 05138211556

 

هتل آپارتمان قصر نوین

این هتل آپارتمان از مهمانسراهایی است که نوساز محسوب می‌شود و امکانات رفاهی مناسبی دارد. در صورتی که شما بخواهید هزینه‌های زیاد هتل‌ها را متحمل نشوید و با این حال از امکانات بیشتری برخوردار باشید، خوب است که هتل آپارتمان قصر نوین را در نظر داشته باشید. این مهمان پذیر علاوه بر نزدیکی به حرم مزایای دیگری مانند تلویزیون، یخچال، گاز، سیستم سرمایش گرمایش مناسب، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و… را نیز دارد.

 

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا 9 و 11

 

شماره تماس: 05138426161

 

سوییت غروی

فاصله این سوئیت از حرم تنها 5 دقیقه با ماشین است. اگر می‌خواهید برای عزیزان خود از مشهد سوغاتی تهیه کنید می‌توانید به بازار رضا، بازار 17 شهریور و غیره بروید و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهید. خوب است بدانید مزیت دیگر سوییت غروی نزدیکی به این بازارهاست. امکانات این سوئیت شامل؛ تلویزیون، گاز، سرویس بهداشتی و… می‌باشد.

 

آدرس: مشهد – امام رضا 5 –سرشور

 

شماره تماس: 09105541626

 

سوییت عرفایی

سوییت عرفایی مناسب کسانی است که می‌خواهند تجربه سفری دسته جمعی را به مشهد داشته باشند اما در عین حال هزینه‌های سنگین اقامت در هتل را نداشته باشند. فاصله این سوئیت تا حرم 3-5 دقیقه با ماشین است که به راحتی می‌توانید در هر ساعت شبانه روز به زیارت امام رضا (ع) بروید. برخی از امکانات سوئیت عرفایی شامل گاز، یخچال، امکانات پخت و پز، مبلمان و… می‌شود.

 

آدرس: مشهد – خیابان آخوند خراسانی

 

شماره تماس: 05137279091

 

مهمان‌پذیر نوید

این مسافرخانه در خیابان طبرسی قرار دارد و مناسب افرادی است که با تور مشهد از تبریز به این شهر آمده‌اند و می‌خواهند سفر زیارتی و در عین حال اقتصادی را تجربه کنند. اتاق‌های مسافرخانه نوید بین 1 تا 3 خواب دارند که شما می‌توانید به همراه خانواده در آن اقامت کنید. فاصله مهمان پذیر نوید تا حرم تنها 10 دقیقه است؛ بنابراین شما نیازی به استفاده از خودرو ندارید. آشپزخانه، تلویزیون، سرویس بهداشتی، تجهیزات پخت و پز و… از جمله امکانات این مهمان‌پذیر است.

 

آدرس: مشهد – خیابان طبرسی

 

شماره تماس: 5132250767

 

سوییت ربانی

سوییت ربانی در سال 1391 در خیابان امام رضا 5 افتتاح شد. این سوییت بسیار نزدیک به حرم واقع شده و تنها 6 دقیقه پیاده روی برای رسیدن به حرم مطهر لازم است. همچنین شما برای صرف غذا می‌توانید به رستوران همین مسافرخانه مراجعه کنید. یخچال، گاز، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع برخی از امکانات سوئیت ربانی است.

 

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا 5 – چهنو 6

 

شماره تماس: 05138211556


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۷:۴۵ توسط:ana موضوع: نظرات (0)