anaattarian anaattarian .

anaattarian

کدام سواحل کیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

جزیره کیش از دسته جزایر مرجانی در ایران به حساب می‌آید. سواحل زیبا و تمیز، امکانات تفریحی و رفاهی متنوع، برقرار شرایطی مناسب برای خرید، تفریحات آبی هیجان انگیز و ... از جمله مواردی هستند که سالیانه حجم غیر قابل تصوری از مسافران را از طریق تورهایی مانند تور کیش از تهران به سمت این جزیره زیبا روانه می‌کند.

جزیره کیش از دسته جزایر مرجانی در ایران به حساب می‌آید. سواحل زیبا و تمیز، امکانات تفریحی و رفاهی متنوع، برقرار شرایطی مناسب برای خرید، تفریحات آبی هیجان انگیز و ... از جمله مواردی هستند که سالیانه حجم غیر قابل تصوری از مسافران را از طریق تورهایی مانند تور کیش از تهران به سمت این جزیره زیبا روانه می‌کند. در این مقاله از آژانس هواپیمایی همسفرها قصد داریم تا تعدادی از سواحل مناسب برای شنا و ماهیگیری در کیش را به شما معرفی کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 


کدام سواحل کیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

 


راهنمای آشنایی با سواحل کیش

ساحل مرجان، آرامش در عین زیبایی

همانطور که از اسمش پیداست، ساحل مرجان از جمله سواحلی در کیش است که در تمامی فصول سال محلی مناسب برای پیداکردن انواع صدف، گوش ماهی و همچنین مکانی مناسب برای دیدن گونه‌های مختلف ماهی در جزیره کیش است. در این بخش از جزیره فاصله زیادی از ساحل تا قسمت‌های پرعمق است و به راحتی می‌توان به داخل خلیچ رفته و از زیبایی‌های بیشمار زیر آب دیدن کرد. همچنین عقلب افراد به منظور عکاسی به این بخش از جزیره رفته و از لوکیشن‌های بیشمار آن برای ثبت خاطرات خود در جزیره کیش استفاده می‌کنند.

 


ساحل نارگیل؛ تماشای زیبایی آفرینش

بدیهی است که وجود درختان نارگیل چند صد ساله در این بخش، دلیل اصلی اسم گذاری این ساحل در جزیره کیش شده است. ساحل نارگیل در منطقه گرمسیری خود پذیرای مهمانانی است که برای بازدید از درختان نارگیلی می‌آیند که بعضا ارتفاع برخی از آن‌ها به 30 متر خواهد رسید. خط ساحلی زیبا، هوای مطبوع از بوی دریا آمیخته شده با عطر درختان نارگیل، شگفتی بیشتری را در این ساحل برای مسافران رقم می‌زند.

 


ساحل سیمرغ؛ امکانات در کنار زیبایی

ساحل سیمرغ را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های جزیره کیش در نظر گرفت که سالیانه افراد زیادی را از طریق تورهایی مانند تور کیش از اصفهان برای دیدن مواردی همچون باغ پرندگان، حیوانات آبزی مانند شیردریایی، گراز دریایی و غیره به سمت خود می‌کشاند.

 


کدام سواحل کیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

 


ساحل مرد ماهیگیر؛ سکوتی وصف ناپذیر

پوشش‌های گیاهی متنوع در این ساحل به همراه امکانات اضافه شده به ساحل مرد ماهیگیر، این ساحل را به یکی از دنج‌ترین مناطق جزیره تبدیل کرده است. تفاوت دمایی در این ساحل با بقیه جزیره کاملا محسوس می‌باشد. قرار دادن آلاچیق‌های متعدد در بخش‌های اصلی ساحل مرد ماهیگیری امکان استفاده از این مکان را برای طولانی مدت برقرار کرده است.

 


معرفی بهترین و مناسب‌ترین ساحل کیش برای غواضی

زمانی که صحبت از غواصی در سواحل می‌شود هدف دیدن زیبایی‌های زیر آب‌های نیلگون خلیج فارس است. ساحل میرمهنا و ساحل سیمرغ دارای بیشترین زیبایی‌ها در زیر آب‌های خود هستند. ناگفته نماند که در این 2 بخش سایت‌های غواضی برای ارائه خدماتی همچون کرایه لباس، آموزش و ... برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آب تهیه شده است. در غیر این صورت افرادی که تجربه‌ای از غواصی داشته و امکانات مورد نیاز آن را نیز در اختیار دارند، با مراجعه به این سواحل از زیبایی‌های جزیره کیش در زیر آب دیدن خواهند کرد.

 


معرفی زیباترین ساحل کیش

زمانی که صحبت از زیبایی می‌شود، نظر هرفرد بسته به سلیقه و علایقش متفاوت خواهد بود. در بیشتر مواقع شیع یا مکانی از نظر شما خارق العاده بوده و زیبایی وصف ناپذیری دارد، اما دوست شما با شما همنظر نیست. در رابطه با سواحل جزیره کیش هم این موضوع صدق می‌کند. با این وجود که تمامی خط ساحلی جزیره کیش زیبایی‌های منحصر به فرد خودش را دارد، اما افراد با توجه به سلایق خود سواحل را دسته بندی می‌کنند. پس به طور کلی نمی‌توان نظر قطعی در رابطه با این موضوع برای شما عنوان کنیم. همه چیز بسته به سلیقه شماست.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۷:۱۴ توسط:ana موضوع: نظرات (0)