anaattarian anaattarian .

anaattarian

پانل های کنترل صنعتی

تابلوهای کنترل صنعتی نوع خاصی از مجموعه هستند که شامل حداقل دو مدار قدرت، مدار کنترل یا ترکیبی از هر دو می باشد که در بخش NEC به شماره 409.2 مشخص شده است. برای خرید تابلو برق از انواع مختلف آن اینجا کلیک کنید

آنهایی که مستقیماً تحت پوشش دسته بندی محصولات UL که به عنوان “NITW” مشخص شده اند، مجموعه های سیمی کارخانه ای هستند که تجهیزات را در محیط صنعتی کنترل می کنند. به عنوان مثال می توان به سوئیچ ها، دستگاه های کمکی و کنترل کننده های موتور اشاره کرد.

این نوع از پانل های کنترل صنعتی ممکن است شامل وسیله ای برای جدا کردن منبع تغذیه و همچنین یک دستگاه محافظ مدار انشعاب باشد. این نوع از کنترل پنل ها برای کاربردهای صنعتی طراحی شده اند که به عنوان “کاربرد عمومی” شناخته می شوند.

به هیچ وجه غیرمعمول نیست که این تابلوهای کنترل دستگاه های گرمایشی، روشنایی داخل یک سازه و/یا موتورهای داخل تاسیسات را کنترل کنند. تابلوهای کنترل صنعتی وجود دارند که با هدف و هدف کنترل انواع خاصی از تجهیزات طراحی شده اند.

به عنوان مثال می توان به جرثقیل ها، ماشین آلات مورد استفاده در محیط های صنعتی، تجهیزات کنترل کننده تبرید و حتی پمپ ها اشاره کرد.

پانل های کنترل صنعتی
دسته کنترل صنعتی NITW دارای سه نوع هویت اصلی است. اینها به عنوان “محفظه پنل کنترل صنعتی”، “پانل کنترل صنعتی محصور” و “پنل کنترل صنعتی باز” شناخته می شوند. در زیر شرح مختصری از هر یک از این هویت ها ارائه می شود:

محفظه های پنل کنترل صنعتی — این نوع محفظه ها معمولاً برای اطمینان از مطابقت واحد با الزامات مبتنی بر ساخت و ساز همانطور که در UL 508A ذکر شده است بررسی می شوند. اینها با اجزای الکتریکی در محل بررسی نمی شوند. بنابراین، هنگامی که اجزاء اضافه شدند، باید توسط AHJ که سرپرست آن زمینه است، مجدداً ارزیابی شوند.
تابلوهای کنترل صنعتی محصور — این نوع از تابلوهای کنترل الکتریکی شامل محفظه، اجزای الکتریکی داخل و همچنین مواردی است که برای نصب روی دیوارها یا بستن به سادگی در پانل استفاده می شود. اینها برای اطمینان از اینکه هیچ خطر آتش سوزی الکتریکی یا هر نوع خطر شوک ندارند بررسی می شوند. آنها به دلیل توانایی منحصر به فرد خود در کنترل موثر تجهیزات الکتریکی مورد بررسی قرار نگرفته اند.
پانل‌های کنترل صنعتی باز — این تابلوهای کنترل شامل سیم‌کشی، پایانه‌ها و انواع مختلف اجزای دیگر و همچنین دستگاه‌های نصب متصل به یک پنل فرعی است که شامل یک محفظه کامل نمی‌شود. محفظه ای که با این نوع کنترل پنل صنعتی ارائه می شود، تنها به عنوان بخشی از نصب کلی در نظر گرفته شده است.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۵۲ توسط:ana موضوع: نظرات (0)